Melekadatzn Eminneee Bende almayı düşünüyorum ama biraz dik diyolar bebekler için nasıl acaba kullanmışsınız. Benimde kızım 2 aylık
Eminneee Melekadatzn Benim kızımda 2 aylık ama şuan öyle çok dik durmuyor bizim için dik olması biraz iyi oldu sürekli kustuğu için tıkanmıyor bide her gün kilo aldığı için ilk zaman ki kadar dik durmuyor
Melekadatzn Eminneee Bende aynı durumdayım kusma ve tıkanma var ve aşırı gaz sancısı var nerden aldın canım memnunsan bende alayım☺️
Yenidoganbakimi Mel93 ben baby plus comfort otomatik salıncak aldım iyi ki almışım diyorum 600 civarı bişeydi aldığımda
_____ Mel93 ben 4 moms aldım tamam güzel ğrün ama olmasa da olur yani .oğlum sadece 5 ay kullandı. sonrasında çatır çutur ses geldi kullanamadık
Miniksutanesi Bende jolie otomatik ana kucağı var ikinci elden aldım iyi ki almışım doğduğu günden beri kullanıyorum tavsiye ederim kızım 5 aylık oldu puset kısmı çıkabildiği için mutfağa da getiriyorum kolaylık sağlıyor
Eminneee Melekadatzn Ben memnunum canım trendyoldan aldım ama sen bi araştır istersen bazen farklı sitelerde daha uyguna denk geliyor 😊
Miniksutanesi Mel93 Serina 2in 1 dolaptan almıştım benim aldığım zaman sıfırı 2000 civarıydı 650 e almıştım
Zezz Mel93 durumun iyi ise e bebek de 1500 inmis harika bi anakucagi ve 25 kiloya kadar tasiyo ben almadim almakistiyorsan ise yariyan bisey almis omursun
Rabiia Mel93 baby jörn muadilleri var cokta memnun geneli 1000 tl civarı ben e bebekten joi aldım titresimli müzikli bebegim hic sevmedi asla durmak istemedi tabi bebekten bebege fark var ama hangi bebegi görsem baby jörnde cok mutlu ve baya oyalıyor
Mel93 Rabiia evt çok pahalı babyjörnlr muadili buldum ama otomatik değilmiş elle sallanıyormuş bende elle sallanan var ben otomatik istiyorum. Evet sanırım bebekten bebeğe değişiyor beğenmezse benimki elimde patlatacak o yuzdenn alıp almamakta kararsızım
katatonia Mel93 bebeğim 7 haftalıkken joie sansa aldık. 4.ay bitene kadar çok aktif kullandık. 4-8 ay arası da sadece gündüz uykuları için kullandık. açıkçası bu kadar uzun kullanabileceğimizi ben de tahmin etmemiştim. şimdi geriye bakınca iyi ki almışız diyorum. evde yalnızsanız gerçekten kurtarıcı.
Mel93 katatonia bende bu modeli çok istiyorum ama uç bin küsur olmuş ikinci ele de güvenemiyorum kararsız kaldım uç bin çok fazla geldi 🥺
Duyguklyc Mel93 1000 tl ye bagiiye benzer bi ürün almıstım sallaması gayet guzel oglum 6 ayşık 10 kilo hala kullanıyorum
katatonia Mel93 evet şu an çok pahalı. Biz indirimdeyken almıştık. Yaşadığınız şehirde varsa görerek ikinci el olanları değerlendirebilirsiniz. Mesela mama sandalyesini ikinci el aldık, piyasanın üçte biri fiyatına denk geldi.