Kızlar selam bebeğim bir aylık otomatik sallanan ana kucağı almayı düşünüyorum altıncı aya kadar kullanabiliyorlarmıs kilodan dolayı bu yüzden biraz çekimserim kullanıp memnun kalan var mı formoms alamam 6 bin TL o kadar bütçem yok ⅔ bin TL civarı düşünüyorum ama çoğu kişi alma diyor bense en azından bebeğim oyalanır biraz bende ev işlerini yaparım diyorum o yüzden sizlerin alıp kullandığı memnun kaldığı ana kucağı var mı önerileriniz neler ?