Benimki huggy nest. Elim ayagim bacagim kolum😂 basta uyumak icin kullaniyordum. Sonra hep uzerindeydi. Oyuncak veriyordum,bizimle oturuyordu. Desteksiz oturamayan bebekler icin konulacak yer gibi dusun. Tek basima buyutuyorum benim icin mukemmel urun. Koyup rahatca tum islerimi hallettim. Hafif bide heryere rahatca tasidim.oneririm. 5,5 aya kadar surekli kullandim.Simdi 6,5 aylik eli kolu durmadigi icin kullanamiyoruz. Ikinci cocuga saklicam net.😂