Tky58 ben de tam 2 buçuk ay 1 parmak çatlak acısı çektim her emzirmemde elimde battaniye sıkıyordum artık dalga konusu olmuştu battaniyenin suyu çıkacak sıkmaktan diye 😬 resmen emzirme saati gelince korkuyordum emzirmek bile istemiyordum. Philips avent göğüs Kalkanı aldım ertesi güne kalmadı acı gitti birkaç haftada çatlak kapandı her şey normale döndü. Kremler yağlar da kullandım ama sadece anlık onlar. Göğüs Kalkanı birebir hem sızan süt boşa gitmiyor. Kesinlikle tavsiye ederim.