Elifdeniz cokcocuklu eğer ıslak kalıyorsa takmayın ben de delikliyi takıp üzerind emzirme atletimi giyiyordum ve dediğiniz gibi hep ıslak kalıyordu terleyip 2 günün sonunda yaralarım terden mantar oldu 😞😞
Nereidd Tky58 mastit olmadığından emin olmak için bir genel cerraha görünmenizi öneririm, sadece meme ucundaki yaradan kaynaklı olmayabilir kanama
cokcocuklu hilallcukurlu bende krem sürüyorum zeytinyağı sürüyorum sütüm gelmis oluyo sürekli o yuzden nemli kaliyor sanrm
Elifdeniz cokcocuklu valla hiç de kuru kalmıyor yani herkes memnun bi ben memnun değilim diyordum ki neyse yalnız değilmişim
hilallcukurlu cokcocuklu evet sütün de buharıyla oluyor öyle geçicek inşallah azcık daaa dişimizi sıkalım.
hilallcukurlu cokcocuklu emzirmek yarayı tetikliyor ama yine iyileştiren de bebeğin ağzında salgıladığıymış bana öyle dediler