Yazmayayım yazmayayım diyorum ama anlayamıyorum Arkadaşlar bu insanlar üniversite sınavında ilk bine girmiş senelerce tıp fakültesinde okumuş üstüne tus gibi bir sınavı geçmiş insanlar daha birkaç ay önce nöbet dönüşü kaza yapıp ölen gencecik bir hekim vardı burada çocuğumuzun ateşi çıktığında endişelerimizi yazıyoruz ya o ölen hekimin annesi ne yapsın mesleği zor olacak öyle şey mi desin ? Yada odası basılan, kafasında kaldırım taşı kırılan, duvardan duvara sürüklenen, yaralanan hekimler çocuklarının yüzüne nasıl baksın? Bu nasıl mantıktır yaa her mesleğin zorluğu var evet doğru ama hekimler sağlık personelleri bizi en ince damarımıza kadar kesip dikebilecek insanlar onlar gitsin de yerlerine Suriyeli Afgan vs vs doktor mu gelsin kimin ülkesinden kim kovuluyor ? Bu insanların senelerdir verdiği emek ne oluyor ? Sağlık sistemi çöp olmuş randevu bulamıyoruz şartlar iyileştirilmezse hiç bulamayacağız o zaman görürüm yana yakıla doktor hemşire arayışımızı