Hala para diyorsunuz gerçekten pes… benim eşim acil hekimiyken ben kaç ay pandemide yalnız yaşadım bebeğimi yalnız büyüttüm. Eşim covidli bir hastasına kalp masajı yaparken covid kaptı 7 aylık hamileydim banada bulaştı ölümlerden döndüm. Bir kalp hastasını hayata döndürmek için doğmamış bebeğinin ve benim hayatım riske girdi hangi para için bu riske girersiniz siz ya ??? Doktorlar özlük haklarının iyileştirilmesini istiyorlar, acilde öksürüğe bakmak yerine ciddi hastalarla meşgul olmak istiyorlar neyse bunları yaz yaz bitmez. Ayın 15 inde kadındoğum randvum vardı eşimin çalıştığı hastaneye bir kez olsun randvusuz gitmedim ama eş dost uğraşmadan benden randvu ayarlamamı istiyor insanlar gerçekten çok yüzsüz. Bebeklerinizin acil bir durumu olduğunda acil servisler açık hanımefendiler çok ciddi durumlarda zaten icapçı uzman hekim müdehalenizi yapar. Herkete sanıyoki doktor hastayı baştan savıyor ya cidden vicdani rahatlamayıda geçtim hiç bir doktor başına bela almak istemediği için emin olun bin kere düşünür. Asgari ücretliler de grev yapsın demiş biri yapsın kardeşim grev yasal haktır yapsın hakkını alamayan herkes yapsın. Ben öğretmenim keşke öğretmenlerde kenetlense haklarını arasalar. Bankada tek tek içeri girerken kimsenin gıkı çıkmıyo 5 ten sonra içeri gir bakalım girebiliyomusun sıra almadan ama adam hastaneye geliyo mesai saati biten dokora randevu almadan bana bakacaksın diye bıçak çekebiliyo. Her doktor mükemmel değildir her öğretmenin her avuktın her polisin dahası her insanın olmadığı gibi. Bizim milletimizin eğitilemez bi kesmi var gerçekten laf bile anlatmaya gerek yok kelimelerinize yazık.