Balim61 onların istediği sadece zam değil çalışma koşullarında da iyileştirme istiyorlar öyle biliyorlardı bu işin zorluğunu demekle olmuyor doktor olmak tus sınavını kazanmak asistanlıkta resmen köle muamelesi görüyorlar kusura bakmayın da 36 saat nöbet sizce de insanlık dışı değil mi başka bir meslekte hata yaparsan telafi edersin ama tıptaki hata bir insan hayatına mal olur yani sorumluluğu tüm mesleklerden fazladır bende hemsireyim tüm sağlık çalışanları en iyi çalışma koşullarını hak ediyor büyük kizim hasta küçük kızımın yarın aşısı var ama olsun sonuna kadar arkasindayim grevdekilerin tüm aciller açık gerçekten acil bir durumda giderim