Doktorlara sonsuz saygım var.gercekten zeki insanlar.ama bu devletin üniversitesinde okumuş eğitim almış kişilerin,kendilerine muhtaç bu kadar kişiyi mağdur ederek,korkutarak(eğer bizim haklarımızı vermezseniz yurt dışına gideriz haa diyerek) böyle bir greve girmeleri benim gözümde etik değildir.hipokrat yeminlerine terstir.her mesleğin zorluğu vardır.ben de memurum.belimde silahla yaz sıcağı kış soğuğu demeden gecenin bir köründe işimi yapiyosam (binlerce kez tehdit duydum.cokca sözlü tacize uğradım) doktorlar da bu zorlukları çekmek zorunda.yanlis anlaşılmasın kimse şiddeti hak etmez.kimsenin yaşam alanına dokunulamaz.ama herkes de işinin sorumluluklarinin farkında olsun.ben küstüm oynamıyorum diyen doktorlara düşmeyelim inşallah.kac kişinin zar zor aldığı randevulari iptal oluyo.bu bir haktır.grev bu hakkı gasptir