Glsmnn ben oldum canım ikizlerim 5 aylıkken hamile kalmışım ikizlerin hamileliği doğumu riskli olmasına rağmen sorun yaşamadım doğum yaptım 7 ay oldu bile rahim zarı incelmiş doğumda farketti dr ilk başta çok üzüldüm hamileyim diye ama şimdi iyiki olmuş diyorum bir daha uğraşmıcam nasılsa şimdi zaten uykusuz kalıyorum bebek bakıyorum rahata alışınca bi tane daha asla yapmazdım