Glsmnn valla benim kuzenim oğlu 9 aylıkken 4 aylık hamile olduğunu öğrenmişti doğum zamanı iç kanama geçirdi dikisleri patlamış çok zor zamanlar geçirdi ama şuan MAŞALLAH iki ogluda sağlıklı kendide öyle. Benim kızım şimdi 1 buçuk yaşında normal doğum yapsaydım bende 6 aylıkken tekrar çocuk istiyodum ama sezeryan olunca ve çok çok sıkıntılar yaşadım gebelik zehirlenmesi 34 haftalık doğum 10 gün kizim 1 hafta ben hastanede yattım o yüzden yine aynılarını yaşarım diye çok korkuyorum çokta istiyorum ama cesaretim yok gerçi derler 2 ci doğum ilki gibi olmuyo daha kolay geçiyor diye ama bilmiyorum ya hayırlısı olsun. Cesaretiniz varsa doktor tavsiyesiyle düşüne bilirsiniz. Hayran kaldım cesaretinize bu arada 😁👏