Yamannnn evet takıntılı oyuncağı da var belli ki. sıraya dizme de malesef belirti.
mutlaka çok acil şekilde bir çocuk doktoruna götürmeliler. doktor da gerekli görürse nörolojiye sevk eder, nöroloji de psikiyatriye. ama mutlaka devlet hastanesine gitsinler bu işlemler özelde olmuyor. muhtemelen rapor cıkar özel eğitim alması gerekir. tabi ben doktor yada uzman değilim ama kızıma yapılan testlerdeki çoğu belirti var gibi gözüküyor. ne kadar gecikirse toparlanması o kadar zor oluyor. belki otizm değildir ama bir sorun olduğu çok net 🥺