Esmermehmet63 gayet normal bunlar otizm belirtisi değil sakin olun. Teker çevirmesi çok normal uzunca bir sürede cevirecektir. Hayattan kopmuşcasına takıntılı çevirme hareketinden bahsedilir tekerlek çevirmeyle olacak bişey değil. En önemli nokta göz teması, isimine bakması ve odadan çıktığınızı farketmesi ki bunların hepsi içinde daha zamanı var ayınız çok küçük. 18 aylık oğluö var hala tekerlekte çevirir işine gelmeyince ismini bakmaz normal yani bunlar tadını çıkarın bu anların