Esmermehmet63 iyide 8aylik bir bebek herşeyi birden yapmasını beklemeniz yanlış,benim kızım da tekerlik çevirdi,bazen baktığın bazen bakmadığı oluyordu,alkış vs gibi şeyler yoktu,büyüdükçe kesfettikce gelişti,zmanla herşey,dikkt etmen gereken şeyleri burdaki annlerin dediği gibi göz teması vs gibi şeylere dikkt edin,göz temasını da suekli beklemeyin bebek daha…siz bence bir sakin olun,bu şekilde bebeğinize ve kendinize yazık edersiniz,içiniz rahatlaycaksa gidin doktora tabi..