Degerli_anne ne güzel yazmışsınız. Çevremizde ve forumda kendi çektiği zorlukları her annenin çekmesini isteyen felaket tellaları var maalesef.😅 Benim bebeğim de 6. Aydan itibaren düzenli uyumaya başladı, uyku eğitimi ile destekledim ama sonuç itibariyle uyuyor, eski huzursuzlukları kalmadı. Ben iş yaparken beni seyrediyor, yanıma götürüyorum oda oda gezdiriyorum nerde iş yaparsam. Evet her bebek aynı değil ama hepsinin normal düzene gireceği zamanı var, bu belki 6 aylık belki 1 yaş. Ama sonsuza kadar böyle gidecekmiş gibi konuşan felaket tellallarını negatif enerjileriyle baş başa bırakıyorum 🙋🏼♀️