Degerli_anne benim de kızımın çok zor bir bebekliği vardı. Erken doğdu reflüsü vardı 7-8 ay durmadan kustu, hep kucakta dik şekilde durdu bütün gün. 8.aya kadar gündüz uykusu diye bir şey bilmezdim. 10dk geçmeden kusmaya uyanırdı. Büyüdükçe her şey o kadar güzelleşti ki benim için. 1yaş ile 2 yaş arasında gece uykuları çok kötüydü hemen hemen her gece ayılır 3-4 saat uyumazdı. Ama ona rağmen güzelleşti diyorum. Hele 2 yaştan sonra tadından yenmiyor ☺️ Mama derdi, bez derdi bitmiş, uykular daha düzenli, konuşuyor derdini anlatıyor, sen ne yiyorsan yiyor, elinden tutup sohbet ede ede markete gidiyorsun, koşup sarılıyor sana.. Temmuzda 3 yaşını dolduracak, Her ne kadar 2-3 yaş krizleri yaşansa da, her şey bir yandan çok kolaylaşıyor. O yüzden kimse bana büyüdükçe zorlaşıyor demesin 😂🙏🏻 Sağlıkla büyütelim hepimiz inşallah 🌸