Degerli_anne Ağzı olan konuşuyor işte. Ben de ilk 6-7 ay her gün ağladım, yorgunluktan koltukta bayıldığım günler oldu, her gün kaç sabır çektim bilmiyorum. Sonrasında oğlumda birbirimize uyum sağlamaya başladık, gazı bitti vs derken şu an 20 aylık 😊 zor yönleri var mı tabi kii var bazen oynamak istemiyor, bağırıyo sinirleniyo ama eskisi gibi değil. Anlamaya başladı dinliyor, kavrıyor, keşfediyor. Paçamdan ayrılmadığı da oluyor, gece uyumadığı da 😀 ama alıştım artık iyi ki doğurmuşum bebeğimi💙💙😅