Brutal-Betty ireembassturk-98 bizimde öyle en son 6.ayda aşı vuruldu 12 gün önce 1 yaşına kadar daha aşı yok dedi hemşire
Teemo07 Bluebirdmoms28 sadece 1 tane o da kızamık. Göç sorunundan kaynaklı hatırlatma dozu olarak yapılıyor. Normalde 1 yaş aşısı bu. Hem 9 da hem de 1 yaşında olmuş olacak.
Leyla0613 Bluebirdmoms28 yaptırdıysanız düşünmeyin doktorlar yalnış bir şey olsa yapmazlardı içiniz rahat olsun
Teemo07 Bluebirdmoms28 bizim burda o aşıyla ilgili bir durum oldu bir bebekte. Yani doktorların söylediği o yönde. Bende yaptırmaya çekindim açıkçası. Zaten görüştüğümüz kimse yok. 25 gün sonra mecbur olacak, 1 yaşına girecek çünkü.
Alyalp Bluebirdmoms28 bacaktan yaptılar aşıyı bizde ateş olmadi zaten hiç bir aşıda da olmadı cok şükür Ama çoğunlukla yapıyormuş hatta 2 hafta sonra bile
Bluebirdmoms28 Alyalp Allah Allah inşallah olmaz, ben vurdurmak istiyorum aşıyı ama bazıları vurdurmuyo gerek yok diyolar ya
laliko35 Bluebirdmoms28 yani aşı ateş yapabilir de yapmayabilir de dikkat edersiniz calpol verirsiniz
Urasmmom Bluebirdmoms28 benim oğlum 9,5 aylık 9.ayında sağlık ocağına gittik aşısı yok dedi sadece boy kilo bakıldı. Bazı yerler yapıyor bazıları yapmıyormu devlette anlamadım
Teemo07 Urasmmom sağlık ocağı bizden yazı istedi yaptırmak istemediğimize dair mesela. Bilemedim valla.