Bluebirdmoms28 bacaktan yapıldı. Ateş falan olmadı canım. Salgın hastlıklar göçler çoğaldı diye 2 doz şeklinde yapmayı uygun görmüşler. Şuan bebeklerin kalabalık ortamlara girmiyor olması ilerki okul dönemlerinde bu hastalıklarla karşılaşmayacağı anlamına gelmez. O yüzden yaptırmakta fayda var diye düşünüyorum ben.