ireembassturk-98 Bluebirdmoms28 acaba ne aşısı bu? Benim oğlum 8 aylık en son ki aşısı 6. Ayda oldu ve 1 yaşına kadar daha aşısı yok. Özel aşı mı bu?
laliko35 Bluebirdmoms28 p tesi vurulacakta bütün asilar bacaktan yapılıyor zaten 2.ay daki aşılardan biri koldan yapıldı
Bluebirdmoms28 ireembassturk-98 yok özel değil normal de 1 yaşta oluyo ama devlet 9.aya koymuş unuttum kızamık mı neydi yanlış olmasın tam hatırlamıyorum
laliko35 ireembassturk-98 hayır devlet aşısı ebe söyledi bize de 9.ay da aşı var diye bende yok sanıyordum varmış ama
Brutal-Betty ireembassturk-98 bizimde öyle en son 6.ayda aşı vuruldu 12 gün önce 1 yaşına kadar daha aşı yok dedi hemşire
Seyma-2436 ireembassturk-98 Hayır kızamık vakaları arttı diye 9. Aya tekrar kızamık alışı eklendi. Hemşireniz bilgi vermedi mi ?
ireembassturk-98 Bluebirdmoms28 Allah Allah … mesela ben bu ayın sonunda gidicem oda kan değerlerine bakacaklar vitaminlere daha da aşı yok yAni 1 yaşına kadar
ireembassturk-98 Bluebirdmoms28 bu Arada bu karma aşılar ateş yapıyor yAni benim çocuğumda ne zaman vurulsa hep yaptı maalesef… inşaAllah sizin bebişte olmaz
Bluebirdmoms28 laliko35 Hım bende hafta içi götürücem zaten de bacak mı acaba yakıyor mu ateş yapar mı endişesi var
laliko35 Bluebirdmoms28 yani aşı ateş yapabilir de yapmayabilir de dikkat edersiniz calpol verirsiniz
Bluebirdmoms28 ireembassturk-98 hımm normal de yoktu zaten bu hastalık mı ne çoğalmış devlette aşıyı koymuş ebe demişti
Leyla0613 ireembassturk-98 kızamık aşısı bazı bölgelerde göç çok fazla oldugu için kızamık aşısını 9. Aya çekmişler normal de 12. Ay yapılıyordu. Bende sağlık ocagıyla görüşüp 12. Aya aldırdım iki kere vurulmasına gerek yok
Fasulye12 ireembassturk-98 bende kan değerlerine bakılacak diye gitmiştim sonra ebemiz aşısı var dedi . Hatırlatma dozuymuş öne çekilmiş . Çok göçmen olduğunu için hastalıklar arttığından . Belki sizede gittiğinizde söylerlerler
Teemo07 Bluebirdmoms28 sadece 1 tane o da kızamık. Göç sorunundan kaynaklı hatırlatma dozu olarak yapılıyor. Normalde 1 yaş aşısı bu. Hem 9 da hem de 1 yaşında olmuş olacak.
Ohaezgi Bluebirdmoms28 ay pardon ben 1 yaş aşısınla karıştırmısım 1 tane oldu 9. Ayda kusura bakmayın
Bluebirdmoms28 Leyla0613 Hım neden ki vurdurmadınız yani meraktan sordum ebe siz öyle diyince ne dediler
Leyla0613 Bluebirdmoms28 tamam nasıl isterseniz dedi. Kalabalık ortamda değiliz neden 2 kere yapılsın ki gerek duymadım zamanın da yapılmasını doğru buldum bir kaç yerde erken yapanların yan etkilerini de okuyunca içine sinmedi