Aselezgii benim ablamın da hemen oldu. Kızı 11 aylıkken oğlu doğdu 😂😂 kızı şubatta oğlu ocakta doğdu. 13 gün daha erken doğsaydı aralıkta doğacaktı ve ablam bir senede iki doğum yapmış olacaktı 🥲yalan diyemem biraz zor geçti onun için oğlu prematüre doğdu çünkü ama şu an 12-13 yaşlarında kocaman çocuk oldular. Her şey geçiyor tabii ki. Rabbim dağına göre kar verir ☺️🌸