Aselezgii Gelin bi sarılalım 🙋🏻♀️ Benim bebeğim 5 aylıkken hamile kalmam şoku hala geçmedi. Yeni öğrendim. Bakalım rekor bende galiba. 🤦🏻♀️Ya neler yaşadınız bu süreçte. Aranızda doğuranlar varmı? Belki bu süreçte beraber gittiğimiz birileri vardırr ?? 😅
Hilalse Aselezgii kardeşimin bebeği iki aylıkken hamile kaldı rekor onda bence 😂 şu an yeğenim 5 aylık kardeşim 10 haftalık hamile 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Gunesay Aselezgii benim bebeklerimin arası 15,5 ay. 50 gün önce doğum yaptım. Durum bildiriyorum. Mahvoldum 🥲
3MelekAnnesi3 Aselezgii Oglum 8 aylıkken hamile kaldım 2 cocugum arası 17 ay suan biri 2 yasında biri 7 aylık kafayı yememe ramak kaldı zor ama güzel 😂
Ece Aselezgii büyük oğlum 5 aylıkken hamile olduğumu öğrenmiştim biri 2 diğeri bir yaşında oldu bile zaman çok çabuk geçiyor
Feyza0738 3MelekAnnesi3 ya bende hamilelikten şüpheleniyorum aynı sizin gibi oğlum 8 aylık ne yapacağımı bilmiyorum😢
Doruk_ege Feyza0738 bende de var o şüphe 7 gün geç belki gecikmiştir diyorum yarına kadar gelmezse test alacağım ama eşim korunuyordu zaten sürekli olarak bir birliktelik yaşamıyoruz nasıl olabilir olduysa da diye kafayı yemek üzereyim 😬
Feyza0738 3MelekAnnesi3 adetim 10 gün gecikti idrar testi yapıyorum negatif çıkıyo kan testinide vermeye fırsatım olmadı pazartesi vericem 4 sene çocuk düşünmüyordum umarım hamile değilimdir siz zorlanıyormusunuz nasıl iki çocuklu olmak ve yaşlarının yakın olması
Sewimlii Kızım 23 aylık şuan 6 aylık hamileyim doğumdan sonrasını merakla bekliyorum şu anda bile kızım çok hareketli zorlanıyorum maaşallah tabiki sağlıklı olsunlarda inşallah 🙏inşallah çıldırmam 🤣
3MelekAnnesi3 Feyza0738 cok zor valla cnm bende 4 5 sene istemiyordum nasip böyleymiş 9 yasında yigenim geliyor hergün ya da annem onlarda olmasa oturup aglıyorum esim gelene kadar keşsn Biri yardım ediyor
Aselezgii Ece ay bende öyle derim inşallah ya bunda zorlanıyorum. Belki daha huyu değişir uslanır. Yada karnımdaki minik uslu olur. Ne bilim. Kendimi teselli edip duruyorum 😅
Buse_efe Aselezgii bebeğim 4 aylık her gece rüyamda hamile olduğumu görürüyorum çok şükür değilim ama gözüm korktu ilk bebekte 😃😃rabbim isteyen herkese versin
Aselezgii Buse_efe ay bacım dikkat et ya biz yandık sen yanma 😅 işin şakası gerçi. Rabbim sağlık versin miniğimede. Uykusuz gecelerden ölmem bende napim öyle diyorum geçecek bi zmaan sonra 💁🏻♀️
Aselezgii Sevdenur97 aaa git gide daha çok şaşırıyorum ya😅 nasıl oluyor o adet görmeden mi hamile kaldınız aboo
Yarim_Kilo_Kiyma Aselezgii burada mı okumuştum hatırlamıyorum tam olarak ama 40 çıkar çıkmaz hamile kalanı okumuştum 😖😖😖
Aselezgii Yarim_Kilo_Kiyma aboo nasıl oluyo ya adet görmeden Allahın işi tabi de yanii ben kendime şaşırıyodum artık şaşırmayım o halde 🙈🙈
Aselezgii Deletedmom4444 yaa Allah bağışlasın 🥰🥰 siz rahat zaman çoktan geçiş yapmışsınızdır tabi. Nasıl iyikide öyle olmuş diyosunuz demii çok zor olmuşmuydu ilk zamanlar 🙈