happyteacher Ben de 10 aylık falandı hamile olduğumu öğrendiğimde. Şimdi biri 21 aylık diğeri 3 aylık. İlk başta çok zor biri kıskanıyor diğeri gaz sancısından uyumuyor. Dinlenme çok zor yanında kimse yoksa. Biri uyurken diğeriyle ilgileniyorsun zaten
Aselezgii happyteacher annemi çağırırım kalır bi süre toparlanana kadar yoksa tabi zor olur yaa anam tek düşünemiyorum. Eşim 24 çalışıyo bide tekken kafayı yerim heraldeee 🙈🙈
MerveAkty Aselezgii 13.07.2020 ve 13.07.2021 doğumlu 2 prenses annesi olarak sarılıyorum sana inşallah 1 senenin kaldığını söylüyorlar rahat edebilmek için 🤣🤣
Aselezgii MerveAkty yaaa ayyy ne güzellll ama benimde öyle olursa şaşmam son görülen adet tarihleri çok yakın birbirine 🙈 sağlıkla gelsin de miniğim önemli değil gerisi. 🥰🥰🥰
Aselezgii Liyamomyy emziriyorum canım kesmedim. Kesmeyi düşünmüyorumda. İyi beslendiğim sürece bi zararı olmazmış. Çok halsiz kalıyorum ama şimdiden hep uyumak istiyorum. O zorluyo
Aselezgii KoalaAnnesi19 ayyy kötü bi günde öğrenmem hiç iyi olamamış 🥰 hayırlısı olsun canım napalım kader😅
Aselezgii Elifinannesiiiiiiiiii geri çekilme canım biz hep öyle korunuyoduk. şüphelendim ben ertesi gün hapıda aldım içtim hemen ama oldu genede 😅😅
Aselezgii Bedsssss canım hayırlısını dile. Bende ağladım öğrendiğimde ama üzüldüğümden değil. Toparlanamadım. Kızım huysuz bi dönemde. Uykusuz kalıyorum zaten. Yetememe duygusundan çok ağladım. Ama şimdi bi şekilde büyüyecekler diyorum. Rabbimden ikinci bi hediye 💝
MerveAkty Muhasebeciana 2.kizim 16sinda doğacaktı sezaryan oldu zaten 13 u olmaz mı dedim doktora o da tabi olur kilosu yerinde diyince oluverdi 😁👩👧👧
Aselezgii eylulmin yaa tabiki tek olmadığımı biliyorum ama insan genede bi ürküyo Allah bağışlasın bu arada canım yeğenlerini 🥰🥰