Deniz344 daha saglık ocagına götürmedim bu ay ama 7 flndr tahmini cnm şimdi sana bişey önericem bi dene sadece bnm oğlumuda sıkıyordu o lastikler doğduğundan beri bnde slepy kullanıyorum ama kaç beden alırsan al o lastikler sıkıyor beden büyüsede. iç kısmında bi lastik var dış kısımdakini demiyorum ama bak içte o lastiği boydan boya alıyorum ben takmadan önce artık sıkmıyor sende dene çekince direk kopuyor ztn emin ol sorun çözülecek 4 bile kullansan olur o zaman :) :)