theAna Deniz344 iki kat büyük alsanız neyse ama o kadar da değil ya.. Ben de 8.ayda 5 no kullanıyordum çünkü sleppy’nin kalıbı küçük. diğer bezlerin 5 nosu büyük olabilir o yüzden öyle diyenler de oluyor. Her bezin kalıbı farklı, öyle kullanınca iz falan yapmıyor çok rahat oldu.
Deniz344 theAna demi ya bu sleppy küçük galiba ablama diyorum bana diyorki ben oglumu çise alistirdigim zaman 5 takiyordum bende sastim kaldim oyle diyince onun kullandigimi komili markaydi ama
Sensusfreud Deniz344 ben doğduğundan beri beredeyse 1 numara büyük kullanıyorum hep çevremdekiler de hep öyle söyledi onlar bi sıkıntısını görmemiş hiç
1prensannesi06 Deniz344 ben de 3 kullanıyorum 4 e geçecektim bacakları ayrık olur dediler bana da sleepy mi kullanıyorsunuz ?
gamzely Ben 1. Ay ds bir, 2.ayda 2, 3.ayda 3 numara kullandım şimdi 4.ayımızdayız az Bi 3üm kaldı bitirip 4.e geçeceğim sıkıyor gerçekten.. Bu kilot bezler nasıl peki kullananlar memnun mu bende cırtlıdan sıkıldım sleepy..
Toprak-hira59 Deniz344 sleepy nin bezleri diger bezlere gore ufak zaten ben 3 aylik ogluma 1 aydir 3 no kullaniyorum 😀
sedanurss Deniz344 ömrü boyunca bez kullanmıcak ki neden ayrık olsun benim oğlum 8 kg 4 kullanıyorum lastik izi görüyorum sürekli lastiklerini söküyorum takarken öyle kullanabilirsiniz
snil Deniz344 Ben kilo oranlarına bakmıyodum bacakları göbeği çok tombik olduğu için iz yapmayan beden neyse onu kullandım. Aşırı büyük zaten taşma yapar siz anlarsınız hangisinin uygun olduğunu
Trkn-6 Deniz344 hiç duymadım kim.uyduruyorki böyle birşeyi 9 aylık 24 günlük oğluma 5 numara kullanıyorum
minderbob Deniz344 öyle şey mi olur bez zaten bükülen bişey çok fark da etmiyor mumaralar arasında cm var. Bize doktor önerdi bi numara büyük kullanın diye
Deniz344 minderbob ben 4 ile 4 plusi ust uste koydum fark bile yok nerdeyse 5 de onlardan bi tık bütük
Zzf Deniz344 8 kilo kızım slepy 4 numara kullanıyorum güzel oluyor. Biraz kilo alırsa 5 numaraya geçeceğim. Kızı sıkmasın rahat etsin
Deniz344 Zzf evt bende oyle suan ama su buyuk bez zararli dediler diye kararsiz kaldim suam 4 var 4 plus var 5 var kafama gore takiliyorum resmen😂
1prensannesi06 Deniz344 daha saglık ocagına götürmedim bu ay ama 7 flndr tahmini cnm şimdi sana bişey önericem bi dene sadece bnm oğlumuda sıkıyordu o lastikler doğduğundan beri bnde slepy kullanıyorum ama kaç beden alırsan al o lastikler sıkıyor beden büyüsede. iç kısmında bi lastik var dış kısımdakini demiyorum ama bak içte o lastiği boydan boya alıyorum ben takmadan önce artık sıkmıyor sende dene çekince direk kopuyor ztn emin ol sorun çözülecek 4 bile kullansan olur o zaman :) :)