Deniz344 iki kat büyük alsanız neyse ama o kadar da değil ya.. Ben de 8.ayda 5 no kullanıyordum çünkü sleppy’nin kalıbı küçük. diğer bezlerin 5 nosu büyük olabilir o yüzden öyle diyenler de oluyor. Her bezin kalıbı farklı, öyle kullanınca iz falan yapmıyor çok rahat oldu.