Deniz344 bizde sleepy kullanıyoruz normalde 3 numara kullanıyoruz ama evde kalmadı sipariş verdim 56lı o gelene kadar stoktaki 4 numarayı kullanıyorum oda oluyor ama büyük bayağı bence. 4buçuk aylık şu an kilosunu bilmiyorum ama 4aylık kontrolünde 8 kiloydu