Tazeeanneecik ayyy çok üzüldüm özel hastabe değil mi bende sezeryan oldum 8 ayimdayim iç dikiş dışını lazer ile kapattılar çok yakından flaş tutmadikca belli bile olmuyor bence doktorunuzla görüşün neden böyle olmuş cildiniz reaksiyon mu vermiş nasıl düzeltilir mutlaka bir yol gösterecektir canınızı sıkmayın güzel anne halolur muhakkak