Noname21 kesi yeri değişebilir eşiniz eğer kadın dogum uzmanı değilse bilmez zaten, ben bizzat doktora sordum. Yüzde 80 kisinin aynı yerdedir zaten dogal olarak kasık konumundan. Ayrıca doktorun insiyatifi dısında olmak zorunda olan durumlar var.. bunlardan biri kesi yeri. Rahimden 2 parmak yukarda kesilir. :) böyle saglık konularında meslek söylendiğinde hemen kişinin postlarına bakarım. Siz bir hemşire olarak bebeginiz yere düsünce buz dısında öneri istemişsiniz. O yüzden sezaryen yeri için bence çok net konuşmayın.. eşinizde doktorsa hastaların işe karıştığında ne kadar sinir bozucu oldugunu bilmeden gayet iyi biliyorsunuzdur. Amacım size laf söylemek değil kusura bakmayın :) lafım bilgi sahibi olmadan doktor isini begenmeyenlere