Tazeeanneecik bu doktorla alakalı olan bir durum değil.
biz 4 arkadaş aynı doktor da doğum yaptık biri bizden 1 yıl önce yaptı diğerleri benden 1 ay ve 3 ay sonra hiç birinde olmadı bende oldu keloid doku oluşmuş ddi doktor ve kendi doktorum dışında devlet hastanesinde 3 dr a daha gittim onlar da aynı şeyi söyledi. normal doğum yapmış olsan alttan dikisin olsa orada da olurdu ddiler bu cilt yapısıyla alakalı olan bir durummuş doku fazlası oluşuyormuş. sonra tekrar 6.ay da kendi doktoruma gittim ve şunu söyledi 2.sezeryanda duzeltilir ama bence 2 sezeryan yerinde olacak aynı iz bilmiyorum çokta takılmıyorum artık alıştım ona 9 aylık kızım 😂 bi arkadaşım baska bir dr da dogum yaptı onda da olusmus 1 yıl sonra geçti ddi