aylizinannesiii Derya-Anne İki çocukla nasil oluyor hayat benim bir bucuk yasinda kizim asla ikinciyi istemiyorum korunuyoruz ama reglim yarin korkuyorum baya 🥲🥲
Eymenimm34 aylizinannesiii 2 çocuk çok çok zor hele aralarında baya yaş farkı yoksa insanı çok zorluyor gerçekten ☺️
Derya-Anne aylizinannesiii biraz iyi biraz kötü bazen tek başıma çok bunalıyorum keşke kızım biraz daha büyüyünce olsaydı diyorum sonrada iyiki olmuş beraber büyüyorlar ilerde daha zorlanırdım rahata tam alışmışken sıfırdan başlardım diyorum
Eymenimm34 YouTube Bende aynıyım sizde dua edin valla 2 le çok zorlanıyorum birde 3.hepten kafayı yerim
aylizinannesiii Eymenimm34 Ben hic istemiyorum ikinciyi birinciyle asiri yiprandim kolik alerjik bir bebekti saclarim beyazladi yani 24 yasinda 😅
Eymenimm34 Derya-Anne Ne güzel ya benim oğlum aşırı hareketli kızım da yeni atak atlattık artık siz düşünün 😒
Derya-Anne Eymenimm34 yok hala ağrıdan başka hiç bisey yok. Keşke bende olabilsem oynıycam valla adet oldum diye 😔
Eymenimm34 Derya-Anne 2 gün leke devam etti sürekli bugün daha hiç yok hiç böyle olmamıştım spiralden sanırım