Eymenimm34 ben doğum yapalı 1 sene olucak daha düzelmedi yinede bilemiyorum ama bende çok gecikmeli oluyorum belkide adet başlangıcı olabilir uygulamadan falan takip istersen ona göre test alırsın benim geçen ay 11 gün gecikti mesela şuanda 3 gün gecikme oldu covid geçirdiysen oda etkiliyormuş ben geçirdim
ben FLO uygulamasını kullanıyorım