Eymenimm34 offf az önce arayınca söyledim akşam gelirken test al diye hafta ortasına doğru alırız birkaç gün daha bekleyelim dedi niye almıyosun dedim bisey olmadığını biliyorum çünkü bisey yapmadım ben boşuna stres yapiyosun dedi yakınlarımda eczane olsa kendim gidip alıcam hiç söylemeden ama epey uzak 2 tane çocuklada soğukta çıkıp gidemiyorum. Eski mahallemde oturuyo olsaydım hemen karşımda eczane vardı gider alırdım ordan veya oturduğum apartmanın altında sağlık ocağı vardı oraya gider kan tahlili verirdim ama şu an oturduğum mahallede eczanede sağlık ocağında uzak gidemiyorum