MeteNaz önemseme ve hatırlama eskisi gibi değil ne yazık ki. Açıkçası ben masallarla başladım, şarkılarla devam ettim sonra fotoğrafını gösterdim bak annecim sana anlattığım Mustafa Kemal bu diye. Sonra o bizi korudu , mesela sen bir oyuncağını vermek istemiyorsun hobabadaki çocuğa (hobaba; oyun alanı) ve tartışıyorsunuz oradaki abla da gelip size çözüm buluyor, arkadaşına başka oyuncak veriyor ya Mustafa Kemal de buna benzer bir şey yaptı ve bizim elimizden istediğimizi kimse alamadı diye anlatmıştım ben. Kendisiyle bağdaştırdığı şeyleri daha kolay anlar çocuk hatta okul öncesinde de biz bunu mesela sınıfta iki çocuk kavga ediyor hemen bir oyunla yada hikaye ile isimleri yerleri ve olayı değiştirip çocuklara sunarız. Bu mantıkla ilerledim ama pazartesi günü hocalarıma danışacağım yine