Ummuscetinkaya
Atatürk’ü seven çocuklar yetiştirmek ❤️ Bende, eşimde bu konuda kesinlikle çok hassasız, anlayabiliyorum.
Biz Ankara’da yaşıyoruz, oğlum 2,5 yaşında. Zamanı gelecek buradan gideceğiz tayin çıkacak diye fazla fazla götürdüm, götürüyorum Anıtkabir’e. Millli bayramlarda ve 10 Kasım’da es geçmeyiz, sıradan bir günde ziyaret ederiz. Artık alıştı. Gittiğimizde “Anne dedeye geldik” diyor. 🥺 Bazen arabayla geçerken gördüğünde “Bakın Atatürk” diyor. Gezerken sorduğu sorular oluyor. “Atatürk nerede?” diyor mesela bende burada annecim diyorum Anıtkabir’de. Bak diyorum bunlar onun, burası onun evi. Yani anlayabileceği şekilde ancak bu şekilde anlatabiliyorum. Bazen “Babam da onun gibi asker demi?” diye soruyor. Evet diyorum babanda onun gibi onun yolunda bir asker. Doğru veya yanlış cevaplar mı bilmiyorum. Ama O’nu tanıtmak yaptığım en iyi şeylerden birisi.