Ummuscetinkaya MeteNaz şu an çalışmıyorum kurslara ve yeniden sınava gireceğim. Nasipse okul zamanı özel yerde çalışmak istiyorum
3MelekAnnesi3 Ummuscetinkaya Ankarada yasamamın Ankaralı olmamın en güzel yanı atamın yattıgı yere yakın olmam 🌹mekanı cennet olsun 2 yasında oglum 3 kez 7 aylık oglum 1 kez gitti 🤍
Ummuscetinkaya 3MelekAnnesi3 ne güzel, bizde bu ziyarete başlayıp alışkanlık kazanana kadar devam ettireceğim. Bir süre sonra kendisi anne gidiyoruz demi diye gelecek inşallah