Maviay _esraaozturkk_ Benim de çok hoşuma gidiyor öyle heves ettim, abes olur diyen olunca ikilem de kalıyor insan.
Maviay Sena45_sema Eltiyiim been saksi değiliim şık olmak benim de hakkım 😂😂 meyaski yanii onların düğün de de giyemeyeceksem nerde giyeceğim bu tarz şeyleri.
Maviay Moonlightttt İşte korkum bu, instagram da bir sayfa var özel dikim olduğu için, aynı oluyor genellikle ama duruma göre bakacağım artık belki sadece renk uyumu yaparım.
Maviay Uykusuzhergeceeee _esraaozturkk_ Deletedmom4444 Bahar00 Zlm minnosum25 yaa teşekkürler kızlar içim rahatladı valla hevesim vardı, kırılmıştı şimdi yeniden nüksetti 😂
Deletedmom4444 Bence giyinin cok guzel olur.Benjm teyzemle yengem ayni kiyafeti giymisti o bile abes kacmadi
Asel_lena_mom Maviay Bence elti düğününde senin baş rolde olman lazım bacım süslen püslen aman desinler ki büyük geline bak yardı ortalığı 😀 kızınla anne kız bence de doğum günü Mevlüt’te gezmede felan olur be kanka
Bahar00 Maviay kesinlikle öyle giyinin bence çok tatlı olur benim oğlum var kardeşim veya kaynim evlenirse ben bile şimdiden babası ile aynı giydirmeyi düşünüyorum.
Yoruldum Maviay Takım kıyafetleri komik buluyorum hele kız bebeklere kafası kadar büyük bandana takılıyor hediye paketi gibi
minnosum25 Maviay ben görümcemin nişannda kızımla aynı renk giydim gayet hoş olyor yani abes durmaz ,hem uzaktan akraba değil ki eşinin kardeşi yani giy gitsin istediğini eşinle bile kombin yapabilirsin tercih senin sonuçta kim ne karışır
minnosum25 Maviay hiçte kırlmasn zaten hayatta heves kracak çok şey olyor gönlünüzce giyinin en iyisi 😁
Maviay Nesrincente antropologanne evet haklısınız ben de sizin gibi düşünüyordum. Eşimin akrabasıyla konuşurken olmaz öyle vs. Diyince bnde tarafsız birilerine sormak istedim 😊
antropologanne Maviay Yazın en yakın kuzenim evleniyor, ben kendime kizimla anne kiz kombini almak istiyorum. Beyaz giyilmedigi sürece bence kimseye ayıp olmaz.