Maviay Yaren_5 MayneymisAltintop Derya-Anne Sadece renk olarak mıydı? Yoksa anne kız dikimler oluyor ya ondan mıydı acaba?
Derya-Anne Maviay renk olarak birbirine yakındı renkler arkadaşım parlak turuncu elbise giymiş kızınada onun 2-3 ton açığı elbise giydirmisti
Sarelinagis Maviay Ne alaka bende kardeşimin düğününde kızımla takım giyinicem Esimede bizim elbiselerimiz renginde takım elbise alacağız herzaman giyilebilir bence sonuçta kalkıp gelinlik giyeceğim dememissiniz
Maviay Sarelinagis Kesinlikle katiliyorum size. Ben de sizin gibi düşünüyorum eşime biz de aynısını yapmayı düşünüyoruz 😊
Metehann12 valla bı arkadaşımın kinasinda yengesi kızıyla kombin giyinmişti çok guzeldiler benim de kızım olaydı keşke dedim 😂
_esraaozturkk_ Maviay bnce çok tatlı durur şahsen bizimde birinin düğünü var eşimi ve oğlumu benzer giydirip bnde aynı tonlarda giyinmeyi düşünüyorum
Maviay _esraaozturkk_ Benim de çok hoşuma gidiyor öyle heves ettim, abes olur diyen olunca ikilem de kalıyor insan.
Neslihan-55 Maviay içinize hangisi siniyorsa hoşunuza gidiyorsa onu yapın bosverin kimin ne dediğini 🥰
Uykusuzhergeceeee Maviay niye abes olsun ki tutupta şatafatlı bir şey tercih etmezsiniz herhalde güzel takımlar var gayet güzel olur
Maviay Sena45_sema Eltiyiim been saksi değiliim şık olmak benim de hakkım 😂😂 meyaski yanii onların düğün de de giyemeyeceksem nerde giyeceğim bu tarz şeyleri.
Moonlightttt Maviay birebir aynı takım giyerseniz kimileri abes karsilayabilir, ama ailece ton vb. Şekilde uyumlu bir birliktelik çok güzel oluyor bence
Maviay Moonlightttt İşte korkum bu, instagram da bir sayfa var özel dikim olduğu için, aynı oluyor genellikle ama duruma göre bakacağım artık belki sadece renk uyumu yaparım.
meyaski Maviay kayniniz uzak akraba değil aslında. Benim arkadaşımın gorumcesi, arkadaşımın düğününde anne kız kombini yapmıştı.