Maviay Kaynım evleniyor ben de kızımla, Anne-kız takım giymek istiyorum ama abes mi olur? Eşimin akrabası abes olur, sizin özel gününüz (doğum günü, mevlüt) olsa neyse dedi. Kafamı karıştırdı 🙄
zarifbirhanim Maviay Benim düğünüm de biri bembeyaz abiye giymişti 🤷♀️çok abartı ya da beyaz renk giyme yeter. Anne kız kombinleri çok tatli oluyor. Kesinlikle kombin yapın derim
Maviay ATC Fenty Liyosunannesi Çok takarım, çok ince düşünürüm böyle şeyler de, o yüzden tarafsız birilerinden de fikir almak istedim teşekkürler.
Maviay EtiPetito Ayy çok takarım ben böyle şeyleri, birine ayıp olur mu vs. Cok kötü bu huyum hiç sevmiyorum.
Ddddddd01 Maviay benim halamın gelini eltisinin düğünün de kızıyla kombin giyinmişti hiçte abes durmuyordu giyilebilir bence
Maviay Ddddddd01 Cookie Neslihan-55 Ben de abes olmayacağını düşünüyorum ama abes olur diyen olunca insan ister istemez ikilem de kalıyor.
Neslihan-55 Maviay ne alaka abes olmasıyla ailecek aynı renkte güzel giyinmek insanı imrendirir ayyy ne kadar güzel olmuşlar derim yani ben
Yaren_5 Maviay niye abes olsun ki bende öyle giymeyi düşünüyorum bir tanıdığımız eltisinin düğünün de giymişti kızıyla aynı
Maviay Yaren_5 MayneymisAltintop Derya-Anne Sadece renk olarak mıydı? Yoksa anne kız dikimler oluyor ya ondan mıydı acaba?
Cookie Abes olmaz çok ta güzel olur , ablam birkaç ay önce kaynının düğününde o şekilde yaptı kimse de tuhaf karşılamadı
MayneymisAltintop Maviay brnm düğünümde görümcem kızıyls giymişti çok tatlı olmuştu. Bence abes olmaz
Derya-Anne Maviay bence bisey olmaz canım dün benim arkadaşımın kaynı nişanlandı düğün salonunda yaptılar nişanı anne kız kombin giyinmişler çokta tatlılardı
Neslihan-55 Maviay içinize hangisi siniyorsa hoşunuza gidiyorsa onu yapın bosverin kimin ne dediğini 🥰