Maviay Nesrincente antropologanne evet haklısınız ben de sizin gibi düşünüyordum. Eşimin akrabasıyla konuşurken olmaz öyle vs. Diyince bnde tarafsız birilerine sormak istedim 😊
minnosum25 Maviay hiçte kırlmasn zaten hayatta heves kracak çok şey olyor gönlünüzce giyinin en iyisi 😁
Eymenimm34 Maviay Beyaz giymediğini sürece hiçte birşey olmaz çok tatlı olur önümüzde kuzenimin düğünü var bende kızımla kombin yapmayı düşünüyorum
delirmeceler Maviay canın nasıl istiyorsa öyle yap ki zaten elti düğünü çokta güzel olur sevimli buluyorum bende ikizleerim büyüdüğünde kızımı kendimle oğlumuda babasıyla heryerde aynı giydiricem içimde kalmasın 😂
Nil2736 Maviay aman canın ne istiyosa onu giy. Elalame ne soruorsn fikir. Bunuda hiç anlamam. Beğen al ve giy çık bukadar basit 🙃
Maviay Nil2736 Sormadım ki zaten ona. O laf arasında kızıma, amcanın düğününe annen sana gelinlik alır falan diye konuşuyordu. Ben de anne kız takımı giyeceğiz dedim o da öyle dedi işte. 🙄
sunbaby Maviay valla ben evlenirken kaynımın sevgilisi abiye giydi benle kuaföre geldi hiç te abes değildi üstelik daha sonrasında da ayrıldılar artık görüşmüyorlar bugün kaynım evlense giyerim abiyemi kızıma da alırım güzel birşey rahatla eğlenirim
Derya-Anne Maviay renk olarak birbirine yakındı renkler arkadaşım parlak turuncu elbise giymiş kızınada onun 2-3 ton açığı elbise giydirmisti
Maviay Yaren5677 Iste bana göre abes değildi ama eşimin akrabası olmaz öyle falan filan diyince ben de tarafsız birilerine sormak istedim 😊