Hck00 sabah 4 5 arası uyanmaya çalışıyorum, en sakin saatler diye. 7 ye kadar gidebiliyorum ama arada kahvaltı yaparak. Sonrasında ne kadar fırsat bulursam. Annemler yakın olduğu için oraya gidiyorum eşim ile gittikten sonra, en azından yemek ve ev işi derdim olmuyor. Kızlarım da anneanne ve dedesi ile vakit geçirmeyi seviyor bi nebze daha rahat ediyorum. Şimdi uyudular, çözdüğüm sorulara bakmam lazım 🙆🏻♀️