Dgndrmz Deletedmom6261 öncesinde öyle bir zorunluluk mu vardı hiç haberim yok canım daha öncelerde de girdim ama ilk defa duydum bi fikrim yok canım maalesef
Selma659- Eskici777 bölümünüz nedir acaba Kaç puan alıyorsunuz merak ettim bende bu yıl gircem Allah Kısmet ederse. Ön lisans mezunuyum