Hck00 valla benim oğlumda 3 yasına girecek o ayaktayken çalışmak mümkün değil bide geç yatıyo erken kalkıyo öğlen uyudgu zaman çalışıyorum son bikaç haftadır daha yoğun çalışıyorm diyebilirim o uyanıkken ortalıgı topluyorm uydugunda hemen yemege sarıl tekrar dagıttıgı yerleri topla hop derse 😂😂 tek ders olarak ilerliyorm ama ancak bu kadarı oluyo hem çocuk hem evle sınava da 4 bucuk ay kaldı daha coğrafyayı bitirdim tarihi yarıladım diğerleri Allaha emanet duruyo bakalım 🙈 ramazanda da çalışabilecegimi sanmıyorm orucluyken Allah yardımcımız olsn