Sevvalakkah Nuran84 evet biz ilk similac elecare kullanıyorduk tadı inanılmaz kötüydü ben bile yaparken tiksinmiştim
aylizinannesiii Nuran84 Ben biberona yapıyorum ama dogdugundan beri biberon icmedi siringayla veriyorum
Sevvalakkah Nuran84 tam acıksın o şekilde verirsen alışır ben oğlum alışsın diye 4 saat felan aç bırakmıştım ki mecbur kalınca yiyecek mamayı diye
tdZehra Nuran84 ya tadı güzelmi benim bebeğim progomin kullanıyor ama o kadar acı ki sürekli paketli şekerli vanilin katmak zorunda kalıyorum başka türlü hiç vi şekilde kabul etmedi, kokusu da aşırı ağır
Nuran84 prensesannesiiiiiiiii bide bişey sorcam kakası nasıl böyle yeşilimsi gibimi bu maamyı kullandgmzdan beri öyle yapıyo
Azram_2021 Nuran84 kısa bir süre bende verdim bebeğim 2 aylık Philips avent Biberon yeni doğan ucu kullandım evet Bi tık cekmeksi zor oluyor ama benimde isteğim oydu memeyi cok gelipde bırakmasın diye öylede oldu bırakmadı evolvia mama cok güzel bağırsak sorunu gaz sorunu olan bebekler için çok iyi
Nuran84 Azram_2021 vlla, sorun yaşamadk daha, 1 kutu bitti ama, biberonla, dgl kaşıkla bardakla içiriyoruz zorla oda sevmedimi blmym akşamda yemedi çıldrttı beni ve kemdi yaptgm brbr büskivisini koydm içine öyle bi kaç kaşıkta olsa yedrdm
prensesannesiiiiiiiii Nuran84 yok kakası sarı renk yesil renkse kakası ya üsümüstür yada kulagına su kacmıstır
Azram_2021 Nuran84 kaşık bardak olduğu için istemiyorda olabilir Sonuçda bebekler emmek istiyor isterseniz biberon ile bir kez verin mamayımı istemiyor yoksa kasık veya bardakla verdiğiniz içinmi istemiyor ona göre yol çizersiniz
Rika Nuran84 avent gecirmiyo hepsini attim wee baby genis agizli biberon aldim ondan geciyor 2 numara 18 aya kadar
prensesannesiiiiiiiii Nuran84 hayır hastanede onunkullandık hemsire anne sütüne en yakın mama be yogun kıvamlı doyurucu dedigi icin onunkullanuyorum
Nuran84 prensesannesiiiiiiiii https://www.ciceksepeti.com/rp-2-evolvia-bebek-mamasi-400-gr-kcm20676051?gclid=CjwKCAjwxOCRBhA8EiwA0X8hi9bXFVV0z_GmTM1mZkW5d3ez00swnxb-US6pGb2-TldR67hc25bNdhoCaZ8QAvD_BwE Bu mam, dimi kullandıgınız