Nuran84 Geçen günü de bi post açmıştm ama düzgün cevap alamadm bu mamadan kullanan var mı varsa mama koyu oluyomu nasıl yapıyosnz biberonla nasıl içiriyorsunz biberonla içiyosa hangi biberon kullamıyorsnz ben avent natural kullanyrm
prensesannesiiiiiiiii Nuran84 kullanıyorum ve memnunum aventlr içiriyorum bende. Kovamı koyu doyurucu oluyor bebeğim seviyor
Nazlican Nuran84 Doktor mu tavsiye etti siz kendiniz mi aldınız Reflü var bebeğimde kıvamı koyu oluyorsa bende deneyeyim
Sevvalakkah Nuran84 200 cc ye 7 kaşık atıyorum birazcık koyu oluyor ama çalkalama yöntemi değil kaşık ile karıştırırsan daha sıvı hale geliyor. Avent kullanıyorum marka olarak
Nuran84 prensesannesiiiiiiiii kovamı koyu ama biberonla çekmesi zor oluyor ya kaç numara başlık kullanysnz natural bibron mu
prensesannesiiiiiiiii Nuran84 kıvamı koyu demek istemistim cevirmis tel 😊 phılıps avent meme ucuna benziyor ucu özel tasarlanmıs
Nuran84 Bize, doktormz, verdi cnm raporlu mama bu ama Bebelac Theckner anti reflu maması var her mamasının içine 1,ölçek koyarsan kıvamuçı yogunlaşıyor bizdecrefku yok ama kusuyodu mamadan snra bunu kullamımca geçti eczanelerde bulabilirsn anca
Nazlican Nuran84 Anladım teşekkür ederim Koyu kıvamlı olması reflüye de iyi gelir diye biliyorum çünkü kusmaması açısından İyi oldu öğrendiğim🙂 Doktor a danışayım bende bi o zaman
Nuran84 Nazlican danış ama ben danışöadan kullandm bi çok şeyi eger ztn reflu varsa reflu maması vermesi lazm
prensesannesiiiiiiiii Nuran84 2 aydır kullanıyorum gayet memnunum bebegim seviyor gaz problemi yok 👌🏻
Nuran84 Sevvalakkah kaşıkla karştrmayı denicem bzmki 200 cc içmiyor işte sorunda orda peki ben diger mamaları kaşık mamada vs bebe bğskvsi falan ezmek içnde kullanyodum bunuda kullsnablrmym aceba
Sevvalakkah Nuran84 Evet aldırdı Önce smilac kullandık çok kötüydü ve kilo aldırmadı evolvia ya başlattı doktor güzel kilo alımıda iyi oldu ☺️
Sevvalakkah Nuran84 Alerjik mamaları olduğu için tadı biraz değişik içine biraz pekmez katıp deniyebilirsiniz ☺️ Öbür sorduğunuz soruyu tam olarak anlıyamadım kaşık mevzusunu
Sevvalakkah Nuran84 evet biz ilk similac elecare kullanıyorduk tadı inanılmaz kötüydü ben bile yaparken tiksinmiştim