Nuran84 prensesannesiiiiiiiii https://www.ciceksepeti.com/rp-2-evolvia-bebek-mamasi-400-gr-kcm20676051?gclid=CjwKCAjwxOCRBhA8EiwA0X8hi9bXFVV0z_GmTM1mZkW5d3ez00swnxb-US6pGb2-TldR67hc25bNdhoCaZ8QAvD_BwE Bu mam, dimi kullandıgınız
Purpura26 Nuran84 Baya olmuş postu açalı ama biz de kullanıyoruz. 2 numara olduğu için daha yoğun kıvamı. Lansinoh biberon kullanıyoruz biz hızlı akış
Nuran84 Purpura26 anladm biz, bgn gastro doktruna gittik aşerjisi yok bu bu çocugun bunu kullanmasna gerek yok demşti
vanilyakokusu Nuran84 eğer çok yoğun kıvamlıya doktorum yarım ölçek fazla su koy demişti. Mesela 90cc mi yapıyorsunuz. Suyu 95 cc olsun mama yine 3 kaşık 90 cc eş değer olsun..
Purpura26 Nuran84 çocuk gastro diye mi gittiniz özellikle ?Yoksa normal mi? Ne gibi belirtilere göre yok dedi? Bizimde 4 aylıkken var dediler ama şuan alerji belirtileri kayboldu. Kakada kan görmedik hiç ama mukuslu kaka ve yüzde egzama oluyordu
Purpura26 Nuran84 Bizim buradaki hastaneden gastroentoloji var ama çocuk için özel değil diye bakmaz dediler. Başka şehire gidiyoruk ama bu ay gidemedik. Size bakmış acaba bende götürsem bakar mı
Berican Nuran84 bizde süt alerjisi kusma var gastrololoji neye göre yok dedi bende götürmek istiyorum ama tedirginim