Yamanalp SemaNur-Muhammed canım bizde bir ay oldu her iki satte bir altını açtım tam pipisine gelen yere beze krem verdi onu sürdüm kapatmadan çnce kantoron yağı ve papatya suyu sıktım sonra bezi kapattım tam 10 gün boyunca böyle yaptım sonrasınd iyileşti şükür
SemaNur-Muhammed Yamanalp şükür canım geçmiş olsun sana da ❤️ Bende beze sürüyorum kremi bide burun damlası verdi kanayınca onu damlatıyorum pipiye
Melihakrds SemaNur-Muhammed pişik kremini ilk defa duydum ben 11 aylık yaptırdım doktorun verdiği kremi sürüp bezledim gece ağrı kesici den falan mı bilmem ama uyanmamisti bende değiştirmemistim herhangi bir sorun olmamıştı bu arada bardak uygulamasını da kesinlikle onermedi doktor
Leyyale Benkantoron yagi kullanmistim krem onerilmemisti. Ama cok hizli bi sekidle iyilestirditavsiye ederim
U_bass SemaNur-Muhammed biz 7 aylıkken olduk. Her alt değiştirdiğinde kantoron yağı dökebilirsin. O yapışması önlüyor ve daha çabuk iyileşmesini sağlıyor
Zeynepzeyz SemaNur-Muhammed bizim doktorumuz kantoran yağı kullanın demişti orda var mıdır bilmiyorum ama çok iyi gelmişti yapışmaması içinde elinizle kremi sürdükten sonra pipiyi geri ittirin gecede iyileşene kadar bezini Bi kaç kere değiştirin bence
SemaNur-Muhammed Zeynepzeyz pipiyi hiç hareket ettirmedim canım doktor bişey demedi yarın kontrol var tekrar bi sabah olsaydı 😒
Cennet-Eserr SemaNur-Muhammed kaka yaparsa hemen değiştirmen gerek yani bize hiç öyle bişey demedi doktor hatta idrarın içindeki bişey sünnete iyi geliyormuş bizde sadece baticon döktük kaka yapmadığı sürece sık sık değişmedim sabaha kadar da altında kaldı bezi değişmedim
Hllakca Sünnet külodunun ön kısmını kesip koymuştum bende fikir amaçlı yazayım dedim antibiyotikli krem kullandık bizde geçmiş olsun
Zeynepatmaca SemaNur-Muhammed aslında ben bikaç kişiden daha duydum pişik kremini bu konuda tedrgin olmanıza gerek yok😇
G_07 @SemaNur-Muhammed Yaklaşık 20 gün önce sünnet olduk bizde krem sürdükten sonra pipisine gazlı bez koyup bezini bağlıyorum geceleri altını değiştirmiyorum sabah kalkınca değiştiriyorum
Hayrunnisa_8 SemaNur-Muhammed SemaNur-Muhammed merhaba bizde 3 aylık bebeğimizi yeni sünnet ettirdik ve furacin merhemle kantaron yağı kullandım ben 1 haftada tamamen iyileşti neredeyse çok iyi geliyor kantaron yağı ve bu merhemi tavsiye ederim geçmiş olsun
Ygtebr Bebeğim 6 aylık olalı 20 gün oldu ilk 10 gün teramycin antibiyotiikli krem kulladik o bitince yapismamasi için kantoron yağı sürün dedi doktor