Asya0114 SemaNur-Muhammed geçmiş olsun bizde 15 gün önce olduk pişik kremi değilde fito al canım daha iyi yaraların iyileşmesinde ayrıca yapışmıyor. Bize fito yazmıştı doktor hatta 2. Kutuya geçtim
SemaNur-Muhammed Asya0114 sağol canım ama doktor sadece pişik kremi dedi başka bişey yok yarın tekrar kontrol var bakalım ne denirse artık
Meryemmmmm SemaNur-Muhammed karton bardagin arkasini kesin pipiye yerlestirin bezi uzerinden kapatin benim oglum5 ayliktisunnet oldugunda boyle yapmistik rahat etmisti
SemaNur-Muhammed Zeynepzeyz pipiyi hiç hareket ettirmedim canım doktor bişey demedi yarın kontrol var tekrar bi sabah olsaydı 😒
Zeynepzeyz SemaNur-Muhammed yapışıklık içine gömülme gibi sorunlar olabiliyormuş buradaki postlarda da çok görüyorum siz yine doktor danışın tabi geçmiş olsun canım
Oglummmmb Pişik kremi az olur ama ya benim oğluma bir krem yazmıştı ve çevremde olan herkes bu kremi kullanıyordu adını şu an hatırlayamadım bir de ben kantoron yağı sürüyordum ve karton bardak koyuyordum
SemaNur-Muhammed Oglummmmb canım çokça pişik kremi ve burun damlası verdi kanarsa damlatın diye 🤷🏻♀️
emirinannesi3434 SemaNur-Muhammed 14 şubatta sünnet oldu oğlum ilk 2 gün sargılıydı sonrasında sargıyı alıbxa vende pişik kremi kullandım. Bebek bu bacağını çarpar kanama olur dedi biz bardak koyduk. 4 saat tuttum en fazla bezi açtık hep gece de
Polatgil SemaNur-Muhammed sadece pişik kremimi 🙄o yavrunun ağrısı ne olacak bizde 2 krem verdi biri ağrı kesici öteki iltahapa karşı (olursa diye )bebekler icin ozel gazli beze ikisini karıştırıp 2 saatte bir gazlı beze sür pipinin üzerine koy bezle dedi ve her alt açmada bebek için tentürdiyot verdi 2 güne biseyi kalmadı yavrumun nerde sünnet ettiirdiniz
SemaNur-Muhammed Polatgil Almanya’dayım canım ben ağrısı olursa fitil verin dedi bende fitil veriyorum
Asya0114 SemaNur-Muhammed ayrıca ilk 1 hafta karton bardak kesip koyduk hemşire söylemişti her alt değiştirmeme karton bardağı da değiştirdim . Kremi sürdüm karton bardağı koydum bezi kapattım hiç kanama da olmadı çokta çabuk iyileştirdi fito krem
Ylmzemine SemaNur-Muhammed Dr verdiği kremi hem pipisine sürün hemde pipisini geleceği yere sürerseniz yapışma durumu olmaz ben hep öyle yapmıştım
SemaNur-Muhammed Ylmzemine sağol canım bizede beze sürmemiz söylendi bende beze sürüyorum ama baya çok sürüyorum
Uguralp SemaNur-Muhammed ben 41. Gun sunnet yaptirdim bize karton bardagin altini kestirim bezin icine yerlestirin demsti ozaman bez degmiyor yaptik ve cok rahat etmistik bir kac gune de iyilesmisti canim bir deneyin isterseniz
SemaNur-Muhammed Uguralp karton bardağa hayır dedi canım doktor bide küçükken yaptırmanız çok iyi olmuş daha kısa sürede iyileşirmiş