Lütfen bilgisi olan yazabilir mi arkadaşlar.Oğlum bugün sünnet oldu, 19 aylık sadece pişik kremi süreceksiniz dedi doktor. Ben normalde geceleri altını değiştirmiyorum şimdi 2 saatte bi altını açıp kremi yenilemem gerekiyor mu? Şimdiden teşekkür ederim ☺️