Beybiberen yok yok sakın verme benim kızımı da gören zayıftır diyor ama aylarına göre baya Önder gidiyor dişini çıkardı emekledi ayaklanmaya başladı ve bunları daha 9 ayına 20 gün kala yaptı yemeyi çok aşırı sever gerçeği yer kendimiz ona obur bile deriz ama zayıftır 😁 insanlar onun hareketlerini görünce sanırsın 1 yaşındadır aklı diyorlar . Bana da öyle dediler zamanında zayıftır mama ver süt yetmez diye ama hiç alakası yokmuş anlayacağın insanlar ağzımıza sıçıyor valla ben onları asla dinleniyorum sende dinleme saglıkklj olsun sana yeter şişman olup da hasta olan bir çok bebek var üzülüyorum bu tarz kıyaslamayı yapanlarla